...

Försov mig...men det var lungt ändå. Mitt möte är om en kvart...
Har haft en DejaVu känsla i tre dagar nu. Varje gång jag går förbi Correns kontor så står det en kille där och tvättar fönster, asså tre dagar i rad! Undrar varför? Är han dålig på sitt jobb så han blir tillsagd att göra det igen? Är fönstren så smutsiga så han måste? Eller är han bara lat, orkar inte åka vidare och bara står där och låtsas att han jobbar?? Ser jag honom en morgon till ska jag faan fråga.
Sen när jag kommer till Kommunhuset och går upp för trappan sitter det två människor och diskuterar när och hur de blev tagna när dem snattade. Kvinnan sa att hon hade tagit en mascara från tidningen, antar att hon menade en som hon hade sett i tidningen...
HAHA...
Galen morgon, och ännu galnare ska det bli...
Säger inte varför!!! Hihihi...
Nu ska jag förbereda mig inför mötet!
Höres
XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0