Gårdagen...

Jag jobbade från 9.30 (försov mig lite) till ca 15.50, pallade inte mer. Gick till affären närmast kommunhuset och köpte en sallad till lunch, på väg ut träffade jag på min mamma. Gick till parken för att äta där och mamma kom dit hon med. Vi satt där i typ en timme och pratade, jätteskönt att sitta i solen.
Efter jobbet gick jag, min syster och Ajla på långpromenad. Jag tog inte på mig stumpor av en jättedum anledning så jag kom hem med skoskav. Efter pomenaden gick jag och syrran hem till mamma, åt och tog det lungt. Drack lite vin, eller jag tog bara en klunk...
Jag och syrran flummade oss på vägen hem och tog massa kort, de kommer efter helgen i en BILDBOMB från hela denna helg.
Kom bokstavligen in genom dörren och hade döötråkigt, hade tidigare på dagen betämmt med Azra att åka till LKPG med jag ville inte då jag kännde mig seg, men jag skickade ett SMS till henne vid 20.30, de var kvar så jag bytte om, sminkade mig och var i LKPG mindre än en timme senare. FY FAAN vad kul vi hade. Satt först på Coffehouse och sen flyttade vi till Mörners uteservering, satt där och myste under filtar till typ 00.45...MYSIGT...
Vi hade verkligen jättekul och skrattade jättemycket. Från början var det bara jag, Azra, hennes kompis Fuada (som jag träffade för första gången igår, jättetrevlig tjej) och Amra, sen kom även några killkompisar till Amra och joinade oss, härliga killar...!!!
Var hemma vid 01.30 och la mig vid 02 ungefär, blev väckt av mamma som ringde 11.40 men skulle ändå gå upp strax därefter, ska iväg och mysa med tjejerna nu och sen blir det Grillparty hos A&A och därefter ännu en utgång i LKPG.

Ha en jättebra Valborg så hörs vi imorgon!!!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0