Work...

Sitter på jobbet just nu...har en massa att göra, är verkligen jättestressad men måste ta 5 minuter och tänka på något annat, och då tänkte jag att jag skulle skriva några rader här.
Som sagt, så var det flera veckor sen jag skrev sist och en massa har hänt, bra och dåligt men hur som helst så är livet härligt. Jag verkligen älskar våren, alla är så mycket snällare och positivare då!!!
Är inte det härligt!!??
Och så kan man äntligen sitta på uteserveringarna utan att frysa! Det är också härligt, haha...Mycket som är härligt under våren...
Men sen finns det mycket som inte är det: pollen, bin, irreterade människor, regn, ajja ni fattar!!!

Det är fullt upp de närmaste 4 veckorna för mig men jag ska göra mitt bästa för att umgås med alla fina människor jag har i mitt liv även om Bebis är den mest intressanta just nu!!!

<3 HIM



Neee, nu ska jag jobba i 10 minuter, ta en 15 minuters rast, jobba till strax efter 16 och sen gå till Gusto(ovanligt va?) och fika med Azra A...

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0