Är det Onsdag idag?

Har helt glömt bort vilken dag det är idag...Min dagar består av istort sett samma sak varje dag...sortera och packa...trodde inte det skulle ta såhär lång tid att fixa allt inför flytten...Fyy...Men jag måste erkänna att det har varit ganska skönt att gå igenom allt och göra sig av med mycket som jag inte behöver!!!
Idag har jag sorterat kläder i några timmar, nu ska jag ta det lungt och kolla på film och sen ska jag och syrran hem till mamma och laga mat tillsammans...
Vill gärna spendera så mycket tid med dem som det bara går innan jag flyttar, samma gäller mina vänner, även om vi inte träffats så mycket den senaste veckan.
Men, vi ska ses i helgen då dem ska hjälpa mig städa lägenheten, förhoppningsvis är allt klart denna helg så har jag två veckor att bara njuta och umgås!!!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0