Dagen hittills....

Hade världens konstigaste kväll/natt...Personer som jag inte pratat med på flera år hörde av sig, flera ville prata om samma sak...hihi...
Idag vaknade jag stax innan tolv, åt frukost och sen drog jag till Gusto vid 13 för att fika med Ivana, Ada och Azra A...Jättekul som vanligt MEN, jag kom precis hem och klockan är snart 17.30.
INGET LIV...haha men så är det när man har semester!!! JOY!
Vi diskuterade en massa olika ämnen och fick även sällskap av Johannes som skulle förklara skillnaden mellan syrianer och assyrier för oss, det visade sig att det inte är någon skillnad...hihi...
Haha...det regnar nu men det har aldrig stoppat oss tidigare och ska inte göra det ikväll heller. Ska försöka få ihop ett gäng och hitta på något!!!
Höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0