Dagen idag

Skulle ta ut pengar när jag upptäckte att min lilla kusin har köpt uppgraderingar till spel på itunes när han lekte med min telefon i helgen, för hela 278kr...Hihi...
Gick till BVC för att möta Nerdina men halvvägs dit fick jag ett samtal av Ada, hon hade träffat henne på vägen och hängde med. Satt utanför med henne medan Nerdi var inne med bebis! Efter det gick vi till stan och Ada gick hem för att lämna en sak, sen joinade hon också oss.
Nerdi skulle köpa en present till sin svärmor som fyllde år men precis när vi skulle in till affären, var just hon där...vi fick gömma oss runt hörnet tills hon gick.
Var inne på Albrekts ett bra tag, vår kompis är butikschef så vi pratade med henne.
Efter det gick vi till KappAhl där jag fick köpa en tröja då Bebis hade kräkts på mig, mysigt värre. Ada gick hem
Sen blev det lunch och fika på Gusto, för mig och Nerdi och även Elma, Ivana och Steph.
Därefter gick vi hem till Nerdina, hjälpte henne städa lite, gick fort, softade och sen gick hem till Milos och Linda, Ivy drog till jobbet och jag och Steph spelade Uno, hon vann 10-9...
Jag gick hem när Linda kom hem från jobbet, gick förbi syrran som bor i huset bredvid med hon var inte hemma.
Satt hemma sen ringde hon mig och vi åkte hem till mamma och pappa, som inte var hemma utan kom precis när vi skulle gå hem.
Satt hemma i typ en timme, bokade biljetter till Örebro inför helgens möte och sen hem till syrran igen för att hjälpa henne med en sak.
Vid 23.40 drog jag iväg till LKPG för att hämta Ivy från jobbet. Nu är jag hemma och ska sova.
Höres!!!
Jag älskar dig jättemycket men jag uppskattar dig ännu mer

Kommentarer
Postat av: Adaja

Desamma min älskade! <3

2011-08-24 @ 01:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0