Denna dag 2011

Skulle bara åka hem till mamma för att lämna en sak och hämta en annan men det slutade med att vi först åkte och handlade och sen så lagade mamma frukot åt mig. Då var kl redan strax efter 14 och jag insåg att jag hade tvättid.
Åkte snabbt hem och slänge i två maskiner och sen satt jag bara och degade tills det var dags att ta ut tvätten.
Direkt efter det körde jag syrrans bil hem till henne och sen så tog jag en långpromenad med underbara Ada. Vi pratade, som vanligt om allt mellan himmel och jord och även om vi har kännt varandra och varit bästa kompisar i hur många år som helt så lär man sig något nytt om varandra varje dag!
Efter promenaden satt vi i parken i över en timme och diskuterade och pratade ännu mer. Sen när det blev för kallt drog vi oss hemåt.
Gjorde te när jag kom hem och sen kollade jag lite bloggar, tycker det är jättekul att läsa. Sen, precis när jag började kolla på filmen Trust började jag chatta med AzraZ aka Smrad. Det tog sin lilla tid och hon skicka mig en länk till en blogg som inte alls var intressant att läsa. :p så det la jag ner ganska så omedelbart.
Ska nu kolla klart på filmen och försöka lägga mig något tidigare än vanligt. Imorgon väntar en date med tjejerna!
Nu är det bara två helger kvar tills jag flyttar. Nästa helg drar jag och syrran till Ohamn en snabbis men är tillbaka här redan på Lördag kväll då allas vår underbara Iwanna har sin födelsedagsfest, den kan man inte missa. Flera favoriter från andra städer kommer, så som JKPG och STHLM och dessutom så kommer även hennes kompis från Australien att vara här, hon ska stanna i en månad!!! :D
Helgen efter det blir det jobbhelg med BHUF, längtar till att träffa alla dem och bara njuta av deras sällskap samtidigt som vi har en massa att göra...men...det klarar vi. Vi har juh världens bästa Irma aka Prezzie aka Pille i spetsen och jag står precis bakom henne as vice Prezzie...Vi (BHUF) är helt enkelt bäst...The Dream Team!!!
Sen så börjar mitt nya äventyr den 1a September som är en Tordag och helgen 3-4 FLYTTAR JAG!!!
Nee, nu ska jag kolla på filmen!!!'
Höres

Kommentarer
Postat av: azra

skämtar du eller? Min favoritblogg va fan hahah u know why!

2011-08-14 @ 23:53:14
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0