Helg...

Fick hjälpa av tjejerna igår med att rensa bort det sista i lägenheten och källaren. Blev två turer till tippen och allt var brännbart, säger vi...hihi...Sen hjälpte de mig även att ta isär en hylla och packa det mesta i köket! Tack tjejer!!! <3
Det tog typ 2 timmar så det var inte allt för jobbit!
Vi åkte hem till min mamma och åt lunch där sen drog vi till min pappas stuga och myste där en stund...
Kvällen spenderade vi alla hos min syster med några tjejer till. Åt mat ute och en gick vi till någon festival uppe vid kyrkogården typ, var där i typ en kvart...
Inte riktigt vår musiksmak.
Gick tillbaka till syrra och chillade där till efter midnatt och sen åkte vi hem...Vaknade nyss och ska dammsuga nu och sen åka iväg till min mamma en stund.
Senare idag ska jag träffa några favoriter...
BTW, älskar att min vänner har börjat använda det ordet också, favoriter...HAHA...!!!
Höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0