Helgen...

Ok, så vi åkte till Oskarshamn vid lunch nån gång...det öste ner regn hela vägen dit, kom dit nån gång vid 14.30, hämtade hemnyckeln hos min moster som var på jobbet. Åkte hem, satt där en stund sen kom min kusins sambo med Aidin och Belmin, tvillingarna!
Strax där efter kom min andra kusin med sin familj och sen var vi alla samlade, vi åt en sen lunch och sen blev det lite mys, en åkte iväg till jobbet och alla vi andra, 10 av oss åkte hem till min kusin...där blev det en massa mys, rosa och gröna pannkakor, grillad majs och sen grillat vid kl 22...!!! Haha, hatar snabbvisiter hos släkt och vänner, slutar med att man bara äter en massa och Gud förbjuder att man tackar Nej, det går bara inte...tror världen skulle gå under då!
Anyway, blev mys till midnatt och sen åkte några hem och vi andra gick och la oss...
Sov inget från 03-06 eftersom jag var jättetäppt i näsan och sen blev jag väckt vid 8 av Aidin, hade lovat att hänga med och kolla på match, det var jätteviktigt för honom att jag var där, min lilla bebis som jag kallar honom, fast han blir nio om ett par veckor.
Vi åt frukost och sen åkte iväg, kollade på matchen och sen åkte till min andra kusin, myste åt lunch och sen åkte vi hem.
Stannade till i Linköping för syrran skulle köpa en sak men de hade precis stängt.
Kom hem vid 18 nån gång, hoppade in i duschen, svarade på mail, tog evigheter att välja ut något att ha på mig, sminkade mig och då var klockan redan 20, åkte till stationen, hämtade Irma och drog iväg på Ivanas fest...
Var där till 2 tror jag, gick till syrran och la oss...Vaknade nio idag, eller blev väckt rättare sagt, åt frukost, myste med Irma, drog till Gusto och drack kaffe och sen åkte hon hem.
Åkte hem till mamma och pappa, därifrån åkte jag och pappa direkt till Vadstena, kom hem, åt lunch och sen åkte vi till Alijaland och jag hjälpte pappa klippa gräset. Azra Z's mamma och pappa kom dit och han hjälpte till lite. Blev mys och fika med dem och sen snabbt hem, byta om och dra till Kungshöga för att titta på Turaabdin matchen. De vann med 3-2...WOOHOO...
Efter det drog vi till BK, satt där en stund, åkte hem, tog de lungt i en timme och sen till syrran för mys med tjejerna.
Steph (Ivanas kompis från Australien) mådde inte så bra så det gick hem ganska snart efter att de kom. Vi andra myste till 21.30 sen drog vi oss alla hem.
Imorgon blir det mer mys med min favoriter!!! :)
Höres!
Orkar inte läsa och rätta så ignorera stavfel, Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0