Igår/Idag

Kvällen innan igår kväll spenderade jag först på McD men Azra, Ivana och Ninna och sen på Max med Ivana och Jeton. Testade den där förbannade Lyxshaken och måste tyvärr meddela er att den inte alls var god.
Igår så jobbade jag förmiddag, egentligen har jag semester även om jag inte valt det själv (börjar mitt nya jobb om två veckor).
Men, syrra behöve lite hjälp och extra pengar skadar aldrig så Yupp, det blev jobb mellan 8-12. Åkte hem till mamma efter och åt lunch, sen åkte vi båda och drack kaffe med min underbara faster Kelli. Därefter blev det snabbt att åka hem och byta om och sen ner till Gusto för att träffa Nerdina och Irfan som är tillbaka in stan, Azra A var också där.
Vi satt där en stund och sen skjutasde vi Nerdina och Irfan hem och åkte vidare för att hämta Ninna från jobbet, vi ville åka till Mio men insåg att vi inte hade tid!
Efter att vi hade hämtat Ninna så gick Azra hem och jag och Ninna gick på stan och letade present till Ivana som fyllde år för bara nån dag sen! Festen är på Lördag! PARTY PARTY
Efter det åkte vi till mamma och hämtade mina grjer eftersom pappa och tetak skulle komma nån gång under natten och jag skulle sova hemma.
Fick en uppgift av min prezie Irma att översätta en text så jag satt med den resten av kvällen, till slut kunde jag inte fokusera längre och då gick jag och la mig, nån gång vid 1.
Imorse vaknade jag vid 9 och gick till mamma och pappa, när jag skickade sms till mamma hade pappa inte vaknat än men när jag kom dit var han uppe och drack kaffe...
Det blev lunch där och sen drog jag hem för att fixa resten av översättningen och även packa det sista inför flytten.
På kvällen åkte jag hem till mamma och pappa igen och åt kvällsmat med dem, chillade lite, åt melon och sen fick jag skjuts hem av syrran (Ninna).
Nu på kvällen har jag mest planerat och gjort listor med saker som jag måste göra/hinna med de närmaste veckorna.
Älskar planering.
Klockan är nu strax efter midnatt och jag ska snart gå lägga mig, imorgon drar jag och syrran till O-hamn för att spendera en dag med våra kusiner, för vi ska hem redan på Lördag. Att missa Ivanas fest vore en synd.
HÖRES!!!

Kommentarer
Postat av: azra

ursääääääkta miiiiig meeeen AZRA ZZZZZZZZ var faktiskt med er o fika :P o varför berätta du inte om crazy frog :(

2011-08-20 @ 16:39:25
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0