Jag Älskar Dig

Skulle skriva ett inlägg men läste min kompis blogg precis innan och nu kan jag inte för det jag läste tog andan och orden ur mig.
*tårar*
Min bästa vän skrev såhär:
'Goda vänner kan göra allting tillsammans - men bara de bästa vänner kan göra ingenting tillsammans.
Som här du och jag, minns du vad vi gjorde? Inget! Vi bara hängde, och ett minne för livet blev det (ju) ändå! :-D
Jag vill ge dig allt jag har men mitt liv de vill jag dela med dig, för så mycket älskar jag dig! <3Stor KraPuss :-D'



Orden i sig var jättevackra men de var som ett slag i magen. Även om jag längtar till flytten och vill flytta så inser man att man kommer vara ifrån dessa underbara människor jag har i mitt liv.
Min största önskan i världen just nu är att mina vänner och familj vet hur mycket jag älskar dem och vad de verkligen betyder för mig;
ALLT
Gumman, Jag Älskar Dig

Kommentarer
Postat av: azra

vi älskar dig<3

2011-08-25 @ 00:16:50
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Elvisa svarar

Jag älskar er alla, jättemycket!!!

2011-08-25 @ 01:43:40
Postat av: Adaja

Vi älskar dig sådär skita mycket! <Gumman itebe, odavden do neba<!:-D krapuss

2011-08-25 @ 12:52:38
Postat av: Adaja

* Vi vet! :-D

2011-08-25 @ 12:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0