Måndag...

Kom hem nyss
Kunde för allt i världen inte somna i natt, tror jag somnade först efter 4 nån gång...vaknade vid 11 och vid 13 gick jag en långpromenad men min underbara mamma och Ada.
Kom hem tog det lungt en stund, syrran kom förbi, vi pratade lite och sen bestämmde vi oss att ge oss ut i skogen och rensa skallen. Vi fick med oss mamma också. Var ut och gick i över en timme och sen drog vi alla hem till mamma och Skypade med pappa som befinner sig i Bosnien...Har inte sett han på över en månad så det var juh kul även om det bara var video...
Han kommer hem nästa vecka aBd och jag längtar...!!!! Saknar honom!
Nehe, nu ska jag varva ner och sen försöka sova!!!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0