New Life...

...om mindre än en månad flyttar jag...ca 180km bort från allt och alla jag älskar dvs min trygghet...!!! Blev lite ledsen nu när jag skrev det, men det är faktiskt första gången!
Jag ska flytta till Köping (visste knappt vart det låg för typ en månad sen) där jag har fått ett superbra jobb som jag längtar till att börja...!!!
Har hittat en lägenhet om jag gillar och de arbetskamrater som jag träffat hittills verkar hur goa som helst...
Detta kan bara bli bra, finns ingen annan utväg. Att jag inte känner någon i stan än är lite skrämmande men inget jag oroar mig för...hitta vänner har jag aldrig haft problem med. :)
Dessutom så bor en av mina kompisar från gymnasietiden i Örebro så henne ser jag fram emot att umgås med mycket! :)
Jag är inte rädd för flytten men jag är stressad...så mycket att ordna innan...men även det ska nog gå bra.
Vill egentligen bara spola fram tiden några veckor så det är klart så jag får fixa och trixa i den nya lägenheten, det mesta är redan klart i mitt huvud dock...:p...Lite smådetaljer bara som återstår...:)
Annars...???
Min favvisar börjar komma hem nu från sina resor så jag ska spendera de veckorna som är kvar med dem och bara njuta...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0