Tisdag...

Asså denna dag var ett helvete...Somnade innan midnatt och vaknade vid middag, asså jag hade sovit i typ 12 timmar...
Vaknade vid nio av vad ja trodde var någon som ringde på dörren men vet inte om det var hos mig eller grannen så jag orkade inte gå upp och kolla, sen hörde jag hissdörren, hoppade upp ur sängen men han inte till dörren innan hissen var borta...Försökte kolla från balkongen ifall någon jag känner var där ute men såg ingen alls så jag gick och la mig igen...
Tänkte att detta brukar inte hända i vanliga fall och om det var någon som verkligen behövde något skulle den väl återkomma...än så länge har ingen kommit förbi igen, meddelar ifall den gör det...Hihi
Och denna helvetesdag spenderade jag med att ligga i soffan och kolla på serier och filmer. Såg 5 avsnitt av 5 olika serier och sen 3 filmer...That's it...!!! Och även om jag var jättetrött så sov jag inte under dagen...Klockan är nu halv 1 och jag ska gå lägga mig...!!! :)
Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0