Wonderful day

Som vanligt så har det varit fullt upp även idag. Började med frukost och sen en promenad, hem och duscha och sen iväg till Gusto (Är vi förvånade? Inte alls) för att träffa Ada vid 12.30. Först blev den en smoothie och sen när Ivy och Steph dök upp vid 13.30 blev det lunch. Satt där ett bra tag och sen gick vi till parken och satt där en stund. Efter en stund drog Ada hem och jag, Ivy och Steph gick till Hembyggdsgården och käka glass. Strax efter 16 gick jag hem då pappa skulle komma förbi och hjälpa mig starta min bil så jag kunde köra iväg den till hans garage, fick skjuts hem, bytte snabbt om och sen iväg till Gusto IGEN för lite häng med tjejerna då syrran ville äta och vi hade bestämmt att vi skulle till Skogssjön. Satt där en stund och de slutade med att alla vi var för sega för att gå dit så vi bestämmde oss för att spela kubb istället. Vi gick hem till min syrra och spelade utanför hennes hus. Efter det så drog jag och Ada hem till mig så jag kunde byta om och sen gick vi till parken och jag åt mat...Kom hem strax innan 21 nån gång, har nu bara tagit det lungt och chillat, ska sova snart för imorgon väntar ännu en BRA dag...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0