To Stockholm or not!?!?

Blev tyvärr inget Stockholm för min del i helgen...återkommer till det lite senare dock!
Har inte bloggat sen torsdag, varför? Jooo, för att jag varit väldigt sjuk. Det är jag fortfarande men det är mycket bättre just nu.
Hela fredagen satt jag på jobbet och bad till Gud att det skulle bli bättre men det gick inte så jag gav upp och gick hem, jätteledsen!
Ville verkligen inte att det skulle vara så men kände att jag var tvungen att meddela Azze om jag kanske inte skulle kunna komma. Hon förstog!
Sov i stort sett bort hela kvällen och tiden jag inte sov drack jag en massa te. Det i sig resulterade att jag fick springa på toa en massa.
Vaknade flera gånger under natten och vid vissa tillfällen kände jag att jag kanske skulle palla med Stockholm, men det var nog bara önsketänkade.
Gick upp vid 8 och började fixa mig för att hinna till tåget men insåg ganska snart att det inte skulle gå. Febern var kvar, och hostan var värre. Så jag fick gå lägga mig igen och precis när jag skulle messa Azze fick jag sms av henne.
Tråkigt men jag hade bestämmt mig för att stanna hemma.
Hela gårdagen spenderades mellan soffan och sängen. Pallade inte med något. Försökte läsa vid ett tillfälle men minndes inte vad jag läste så jag gav upp. Sov bort större delen av dagen. På kvällen kände jag mig bättre och eftersom detta var första helgen på typ tre månader som jag hade 'ledigt' blev jag ganska rastlös så jag sorterade mitt smink...
Asså fy vad mycket jag har men jag fortsätter ändå att köpa en massa och det enda jag kunde slänga var en tom flaska foundation.
Idag skulle jag verkligen ha behövt gå handla för jag har typ ingen mat hemma men jag pallade inte.
Så nu sitter jag här hungrig som fan men ska gå göra lite soppa så jag får i mig något.
Dagen har jag mest spenderat framför datorn och med att organisera lite. Sminkbordet/hyllan och mina smycken. Det var allt jag orkade med. Måste verkligen gå igenom min garderob snart och välja ut vad jag ska ha med mig, tvätta det och sen börja packa. Nästa helg åker jag till byn, ska åka med syrran till Arlanda eftersom hon drar till USA och sen bara umgås med favoriter. Sen tillbaka hit på söndag, för att jobba måndag till torsdag och sen åker jag!
LÄNGTAR!!!
Nee, nu ska jag koka lite soppa.
Höres!
Stolt över denna Blondie som jobbade hårt i helgen, sorry I missed it babe! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0