Weekend

Japp, då är det fredag igen!
Åker mot byn direkt efter jobbet, snacka om att det var jobbigt att bära ner alla väskor/påsar!

Längtar riktigt till helgen! Syrran är iväg ikväll så jag ska passa på att mysa med manna och pappa, kanske iväg och träffa Ada en stund, om hon hinner!
Och imorgon åker jag, syrran och Ivy iväg på en roadtrip! Först till Växjö för att hälsa på Nerdina, Bebis och Mirre, vi ska sova där. Och på söndag ska vi till Jönköping och fika med underbara Irma!
Ska blir så kuuuul att bara mysa, dricka te, prata och umgås!
Tror jag är över det där med att gå ut varje helg! Missförstå mig inte, det är fortfarande kul, men inte varje helg!
Fattar inte hur folk klarar det vid denna ålder! Visst när man var 20 gick det men man blir fan 27 snart och det går inte längre! Haha...jäffla gamling!

Btw, folk som säger att man inte har något liv om man inte går ut varje helg är bara dumma!
Bara för att man inte är ute och ränner betyder inte det att man sitter hemma och ruttnar! :p
Vissa tycker faktiskt att det är roligare att sitta hemma med en kopp te än att trängas på dansgolvet!!!

Ha en bra helg allihopa!!!

Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0