Jävla skit...

Kan verkligen inte hålla mitt löfte...Pallar bara inte blogga ibland...även fast det har varit väldigt händelserikt den senaste veckan...och bättre blir det de kommande veckorna...
Denna helg har varit helt underbar...träffat typ alla mina favoriter...och vissa som verkligen inte är det men jag överlevde...!!!
I fredagas hade min syster kalas, hihi, så vi var hos henne och hade jättekul...fick en utskällning dock, för att jag hade köpt för många presenter. Hon fick biljetter till Raw Comedy, en mini plattång och 2 par Converse...!!! Det förtjänade hon verkligen...
Och igår så var gänget i Norrköping på Halid & Tifa konserten...SÅ JÄVLA KUL....!!!! Verkligen den bästa kvällen på länge, förutom lite drama i slutat men va faan, vad skulle vi vara utan lite drama...HAHA...
Imogon börjar en ny vecka och jag har bestämt mig att ta ett juggebreak men nästa helg kör vi hårt igen i Malmö denna gång...!!!

Hörs snart...!!!


Kommentarer
Postat av: azra svarar

dum med andra ord alltså? hahaha

2011-02-28 @ 21:32:04
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0