Lite om mig...


Hur lång är du?
167.5 cm

Vilken ögonfärg har du?
Grönbruna...?

Vilken hårfärg har du?
Ljusbrun, typ...ska bli blond i dagarna

Familj?
Mamma, Pappa och en syster

Har du någon bil?
Ja, en OPEL...även kallad Lambo & Röda Tomaten :p

Musik du lyssnar på?
Mest RnB och HipHop men på senare tid har det blivit mycket dance också

Vem ringde dig senast?
Nerdinas man, haha...

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vet inte, har inte tänkt så långt

Vilka städer har du bott i?
Ett par stycken men Prijedor 9år/Mjölby 17år

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
Bra fråga, vet inte...

Vilken är din favoritglass?
Laktosintollerant men gillar McFlurry...

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och Bosniska bra och sen har jag läst Tyska och Spanska också

Har du någonsin åkt ambulans?
Ja

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Ja, en gång...

Favoritdrink?
Mojito, hands down...

Hur gör du för att lufta din ilska?
Säger precis vad jag tycker och tänker och sen är det bra...

Vad är du rädd för?
Döden, men inte min egen...

Vilka mänskliga karaktärsdrag,orkar du bara inte med?
När folk är snåla och falska...

Hur många tatueringar har du?
Ingen

Vad ska du göra idag?
Sova, handla och umgås med vänner och sen göra mig redo för en ny vecka i skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0