Måndag

Försov mig imorse...messade en kompis att jag skulle komma om en kvart, bor liksom tvär över gatan från skolan men så gjorde jag inte det, fick ett sms av henne precis när jag skulle gå ut genom dörren...!!!
Kom till skolan ca 20 minuter sent bara...Good!!!
Satt där typ hela dagen förutom lunchen då jag gick hem och betalade mina räkningar...
Kom hem och gjorde mitt bästa för att inte somna, så jag gick ut på en promenad med Azra Z...alltid lika nice, älskar den tjejen...går verkligen att prata med henne om allt...!!!
Efter promenaden gick jag hem till Ada, fikade och satt där i typ två timmar, kom hem nyss...

Ska försöka lägga mig tidigt idag med det vet vi väl alla att det inte kommer funka!!! :p

SIDENOTE: När jag kom till skolan idag var det en burk Mojito på mitt skrivbord...Undrar om det är någon som har ställt den där eller bara glömt den, skulle vara ett jeffla konstigt sammanträffande ifall det var så med tanke på hur mycket och hur ofta jag pratar om hur mycket jag älskar mojitos...!!! Haha...
Undrar vem det är som spelar mindtricks med mig...INTE KUL ALLS!!!

HAHA...

Kommentarer
Postat av: azra

naaaaaaaaw, e det bara nu när ja faktiskt förklarat vrf ja umgås med dig hahah.. looove u <3

2011-03-02 @ 14:37:32
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0