Ny domän...

Har precis flyttat min blogg från blog.com till blogg.se...Enklare så...

Cleaning…

Usch och fy…Idag har jag bara städat…Visst det var jävligt ostädat med kläder överallt men sen så är jag en person som måste städa precis allt när jag väl börjat…PRECIS ALLT…och det har jag gjort idag typ…Imorgon ska jag dessutom tvätta och då kommer allt vara perfekt…Hade gärna velat ha gjort det idag men det var upptaget…Ajja…
Skulle på Zumba kl 16 men jag skippa, vill som sagt få klart allt här hemma…Det är en niice känsla när man är klar och kan sätta sig ner och bara njuta…och sen när allt är nytvättat och det luktar jättegott…LOVE IT…
Nu ska jag plocka ut disken ur diskmaskin och sen ställa in ALLA glas så de blir skinande fina…!!!

Höres!

XO

<3

Spenderade kvällen i Motala med fam. Feric, alltid lika kul…Har suttit hemma resten av kvällen och fixat med en massa olika saker, ska nu kolla på film och sen sova, har en fullbokad dag imorgon…

God Natt…

XO

städa

Tror ni jag städade idag? You guessed right…NEJ…inte allt iaf, men jag började lite, sitter och degar nu, ska snart hoppa i duchen men innan det ska jag dra till affären och köpa några grejer, sen senare idag ska jag och syrran iväg till Motala och spendera kvällen med fam. Feric, längtar…love them!!! Ska bli så kul, det var ett jävla bra tag sen…!!!

Höres!!!

Fika…igen…

Blev en två timmars fika med Nerdi…alltid lika trevligt, älskar den tjejen…Asså människor som hon bevisar bara att det inte tar evigheter att bli riktigt bra kompisar det krävs bara en bra person…som hon…Trots att vi inte kännt varandra så länge är vi jättebra kompisar…I love her…!!! <3

BTW, har fått hem min mini plattång…Nerdi satte sig precis i bilen när jag höll på att öppna den och då sa jag att om den är för stor skulle jag  skicka tillbaka den men när jag väl öppnade den så sa jag att jag kanske får skicka tillbaka den för den är för liten, asså den är verkligen pytte pytte liten, typ bara 15 cm…

Fast, den kanske är bra ändå…ska testa den imorgon, får la se…Pallar inte ta ett kort nu men det är iallafall denna:

Björn Axén för OBH Nordica…jättefin tycker jag… :)

Nu ska jag titta på film IGEN…hörs imorgon…

XO

Idag…

…var jag som i vanlig ordning ledig, jag lovade mig själv att jag skulle städa men så blev det inte alls…det får bli imorgon…Blev väckt av mamma, hon ringde vid 11 och skulle fråga en sak…Sen kunde jag inte somna om trots att jag var jättetrött…Min granne spelar musik hela natten lång natt in och natt ut, fattar inte att flera inte klagar, tycker han får sluta upp med detta…JAG VILL SOVA…och sen när jag skulle kunna sova på dagen kan jag inte det för en annan granne bygger om och slipar och borrar hela dagrna…FY FÄÄN säger jag bara…!!!
Så idag efter att jag var och handlade lite har jag bara kollat på film och degat. Filmen jag såg var The Expendables, den var jättebra och Jason Statham är så jävla het…!!! Yummie!!! :)

Ska snart iväg och träffa mina tjejer…

XO

Fika…

Fikar gör jag och mina vänner ofta, även ikväll…
Det blev en myskväll hemma hos Nerdina med henne och Azra…Hon bjöd på Amerikanska blåbärspannkakor…:p
Hon var tvungen, det var kravet för att jag skulle komma…Hihi, och som i vanlig ordning hade Azra med sig en massa gott…Tack Minka, säger jag!!! Dags och baka snart, tycker jag!!! :p
Nehe, nu ska se på film och sen sova…

God Natt…

Zoo

Efter att Muamer, min kusins sambo och hans kompis drog iväg till jobbet drog jag och Senada först till Saarbrücken Zoo och sen till slottet och tog lite kort…
Korten kommer upp i bloggen i början pa nästa vecka…nu ska vi fixa lite lunch för grabbarna är pa väg hem nu…

Höres…

XO

Bowling…

Gänget här var och bowlade igar, gick därifran med alla mina naglar kvar den andra tjejen förlorade en, men det gick bra ända…!!!
Muamer visade sig vara ett proffs, typ…
Jag och Senada var lika bra/daliga…!!!
Vi har precis käkat frukost…killarna ska iväg och jobba nu, vad jag och Senada ska göra vet vi inte än…

Vi far se!!!
:)

XO

Jag mar illa

Assa, jag har matt illa hela dagen…Ska snart föröska äta och sen dra iväg och bowla med dessa underbara människor här…!!

XO

sjuk

Usch fyyy, jag tror jag haller pa att bli sjuk…huvudet dunkar, näsan rinner och kroppen känns väldigt seg…
Förhoppningsvis gar det över under dagen för ikväll ska vi bowla och sen är det helg, alltid kul!!!!
Nu ska jag dricka thé och bädda mig ner i sängen en stund sa far vi se om jag blir bättre…

Hörs sen!!!

Great time

Kom precis hem fran min farbror, vi at middag och sen satt vi och pratade en stund…tog aven en promenad med de yngre paret dar…mysigt!
Nu ar vi hemma igen och ska ta det lungt en stund och sen sova…folk jobbar imorgon!!!

Hörs!

Shopping…again…

Kom precis hem fran ännu en dags shopping…Ska nu ta en tupplur innan Muamer kommer hem fran jobbet och vi ska iväg till min underbara farbror!!!

Höres sen!

XO

ZzZzzZZzzz

Uppe med tuppen (känns det som) ska äta frukost, fixa oss och sen dra iväg och shoppa lite (mycket)…!!!!
Hörs sen!!!

Snow…

Det snöar i Tyskland…WTF liksom…Jag lämnade snön för varmare väder…trodde jag…icke sa nicke…
Min kusin tycker tydligen om snön sa vi tog en promenad in till stan…Kom nyss hem och ska snart ga och lägga oss för imorgon väntar en hel dags shopping….och pa kvällen blir det besök hos min farbror för en helkväll där…!!!

Monopoly…

Det ska vi spela nu, Muamer vann last night…men nu faan ska jag vinna!!! :)

Saarbasar

Kom precis hem fran ännu en shoppingrunda…Denna gang pa Saarbasar…Assa detta kommer inte sluta bra…!!! Blir sakert och betala övervikt när jag ska hem sen…Och imorgon ska vi iväg till ett annat jättestort shopping center typ en timme härifran…!!!
Love shopping men faan vad det kommer kosta mig…HIHI…Annars är det väldigt billig har…Folk försöker övertyga mig att jag bara tror det p.g.a att det är Euro men det är inte det…DET ÄR VERKLIGEN BILLIGARE ÄN HEMMA I SVERIGE!!!

<3

Jag älskar min familj och mina vänner, de gör mitt liv till vad det är… :D

Home alone…

Just nu är min kusin (som jag bor hos) och hennes sambo på jobbet…Jag ska precis sätta igång och laga mat till oss alla och sen ska vi iväg till stan och fika med kompisar…!!!!

 

Ok jag raderade min gammla blogg, vet inte riktigt varför men that´s the way it is….moving on now…

Sitter just nu i Saarbrücken, en helt underbar stad i västra Tyskland…Är här för tredje gången på tre år, LOVE IT…och sen sa bor juh faktiskt min farbror här i närheten, i Saarlouis…Jag kommer alltid hit Nov/Dec…Julstämmningen här är helt underbar…!!! Så mysigt…

Visar bilder sen…

XO

Elvisa


Kommentarer
Postat av: azra svarar

God bless Minka hahaha!

Jaa Fran är jättesöt vill äta upp honom!

Krya på dig <3

2011-02-08 @ 15:28:57
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0