Solen skiner...

God Morgon...
Jaaa, god morgon, hihi...vaknade för ca en halvtimme sen...
Solen skiner och jag är glad...visst, det är en massa snö ute men det gör inget...
Ska snart iväg och träffa min underbara kompis Ada Pada(inte hennes riktiga namn)...Hihi...
Älskar den tjejen, hon är så skön...och jag älskar att vi pluggade tillsammans i Kalmar...
det var tider det...Vi hade verkligen jättekul där, och även om vi var kompisar innan var det där hon blev en av mina bästa vänner och jag vet att hon känner samma sak...
Vi ska först iväg till stan, jag ska hjälpa hennes med vissa grejer och sen ska vi ta en promenad och ta lite kort...Ni kankse får se några...

På tal om att hjälpa folk shoppa, jag får göra det ofta, folk kommer till mig och frågar om råd...Jättekul tycker jag samtidigt som det hjälper mig också...jag får liksom shoppa men spenderar själv inte några pengar...Hihi...
I LOVE IT...
Kanske ska satsa på det som en ny karriär...

Nee, nu ska jag ta tag i mitt hår och fixa det innan jag går...

Höres!!!

Kalmar





Två äldre kort från Kalmar och ett nyare...!!!
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0