Söndag...

Ok, det blev en 2.5 timmars promenad...Vi gick inte så snabbt då bebis var med...hihi...men ändå, duktigt av oss...Sen så gick vi till Nerdi för att hon skulle byta om innan Zumban...
Vi tog sedan hennes bil hem till mig för att jag skulle byta om, drack en halv kopp te innan Ajla kom för att hämta oss så åkte vi dit...
Körde Zumba i 1.5 timme...
Ajla körde hem oss, vi tog sen Nerdis bil och åkte till Hemköp och köpte bröd och ost, åkte tillbaka hem till mig och gjorde varma mackor...
Sen drog vi iväg till Azra på efterrätt...Yum Yum...
Satt hos henne och hade det jättetrevligt...Hon plattade mitt hår, Nerdi plockade allas ögonbryn och sen så hjälpte vi Azra välja ut och styla hennes outfits till den kommande festen/konserten...!!!
Värsta sexig kommer hon va...!!!
Kom hem nyss...ska ta det lungt en stund och sen sova...
Jag ska upp innan sju för att träna med syrran och sen blir det promenad med Azra vid 9...!!!
:)

I vanliga fall hatar jag Söndagar, men denna var bra!!!




Kommentarer
Postat av: azra svarar

jaa vi borde nog sluta umgås :P

JA jag är medveten om all kärlek jag har runtom mig <3, det där inlägget var till de stackarna som mår dåligt.. Borde nästan tipsa redaktionen om mina "Visa" ord haha

2011-02-13 @ 23:01:22
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0