Torsdag...

Spenderade hela dagen hemma, illamående som faan...Jag vet vad det beror på önskar bara jag kunde göra något åt saken men det kan jag inte...Fyyy...Får stå ut med det helt enkelt...Börjar bli bra på att ignorera det så jag ska till skolan imorgon...Brukar inte ha skola på Fredagar men imorgon har jag det...Lite störande men det ska nog gå bra ändå...Ska även träna på morgonen kl 7, går upp 6.45 eftersom jag bor jättenära gymmet...!!!

Var förbi mamma och pappa en stund nu på kvällen och ska nu fixa klart allt som har med min garderob att göra, äntligen har jag lyckats och snart har jag även den nya sängen på plats...!!!
Fick precis SMS av syrra, vi är bjudna hem till Majda imorgon, älskar den tjejen, såå skön...!!! Sen att hon dessutom diggar mig och tycker jag är skitrolig är ett stort +...hihi...!!!

Nehe, nu ska jag fortsätta, måste få klart det mesta ikväll och imorgon, ska iväg till Skillingaryd på Lördag och se en revy som min kompis är med i, ska bli kul...Har saknat henne...

XO

Kommentarer
Postat av: Alexander Nordström

Hejsaan , fin blogg och header du har :D !

2011-02-18 @ 00:24:35
URL: http://allenordiz.blogg.se/
Postat av: EMMI - modeblogg

- haha skojar du eller! min största dröm;D

2011-02-18 @ 00:40:26
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Susann

hoppas du känner dig bättre.

Kram

2011-02-18 @ 05:24:00
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0