Usch

Ligger fortfarande hemma sjuk...inget kul alls speciellt när det är soligt och fint ute...!!! Jag vet inte hur många gånger jag har kräkts(I know, äckligt, men sant)...Visste fan inte att en människa kunde kräkas så ofta...!!! Jag har ont i precis varenda magmuskel och det enda jag har fått i mig på två dagar är vatten och te, som jag sedan kräks inom några timmar...Jag som i vanliga fall älskar te är nu äcklad av bara tanken...
Har sett ett par bra filmer och några avsnitt av en ny serie som jag har börjat se, Parenthood, riktigt bra...
Ska nu kolla på ett nytt avsnitt av Hawaii Five-0...

Hörs!!!




Kommentarer
Postat av: MedinaStyle

SV; för högstadiet :D typ på någon fritidsgård:O

2011-02-08 @ 20:16:26
URL: http://medinastyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0