Vänner <3

Spenderade denna Alla <3 Dag men underbara människor...som sagt så blev det först gymmet och sen en 7km promenad, efter det blev det fika med Ada, hann typ bara gå hem och sen åkte jag till min moster Kelli, där blev det fika igen med henne, mamma, Ajla och Nerdi...mysigt...
Efter det skjutsade jag hem mamma och sen åkte jag och lämnade min bil hemma hos mig, efter det åkte jag med Ajla och Nerdina till CG för att handla...
Kom hem och lagade middag till mig och syrran...Fick en rosa ros av henne och en jättefin bok som heter 'Kloka ord om kärlek'...
Vi åt och sen åkte vi hem till henne för att designer Majda skulle komma förbi och kolla lite grejer, därefter åkte vi hem till Elma som bjöd på fika såhär på denna kärleksdag...
Tycker inte denna dag är speciell alls men den var helt underbar eftersom jag spenderade den med de jag älskar mest...!!!


Kommentarer
Postat av: simona

låter trevligt ! :) <3

2011-02-14 @ 22:12:23
URL: http://simonarosi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0