Drama...

Ojj vad nya läsare jag fick helt plötsligt, tänk att mitt liv och mina tankar kan vara såååå intressanta!!! VAD KUL!!!
Men sen att det beror på att det pågår en massa jävla onödig drama i mitt liv är mindre kul, egentligen borde jag bara be alla dra åt helvete, lösa det mellan de och sen komma till mig igen när allt är klart, för jag är nog den som är minst inblandad men alla tror att det är jag som sagt this or that...!!!
Fortsätter det, kommer ingen av oss vara vänner i slutändan!
ALLA litar på mig och har sagt en MASSA som bara JAG vet, har det kommit ut eller spridits vidare, NEJ!
Så jag vet inte hur fan det är jag som blev boven i det hela???!!!
TÄNK:
Om du har sagt en massa om en person och den personen fortfarande är kompis med dig, tycker du inte det är konstigt??? Fast den peronen försöker 'mata' dig med massa info som jag tydligen sagt om just dig!!!
Tror du fortfarande att det är jag som sagt något?
FOLK försöker rädda sig själva, och att mitt namn ska smutskastas är jävligt synd, men vet ni vad, tycker ni det gör erat liv mer spännande, go for it...I'M DOING ME!


Nu ska jag iväg och umgås med en underbar människa som betyder ALLT och lite till för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig <3

2011-03-21 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0