Edita...

Måndag...fyyyy vad jag hatar skolan just nu...Vill inte vara här...!!! Men det går bra ändå..typ...Lily är här så det funkar...!!!

Måste bara säga detta igen : JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER...

Spenderade helgen med flera av de men den bästa vän jag har varit kompis med längst är Edita...vi har varit vänner sen vi var 9 år gammla, vi är 26 nu...Jag är bara 2 dagar äldre än henne!
We are soulmates!!! :)
Vi har gått igenom mycket tillsammans med mycket drama, vi kan även nu bråka och irretera varandra men det är över på 20 sekunder och sen är allt som vanligt igen. Jag hoppas att alla ni där ute har lika underbara människor i era liv som jag har i mitt...!!!
Gör livet värt att leva!!!
 :)


<3


Kommentarer
Postat av: Edita

Naaaww... Mee löööv youu :).. nemozemo mi jedna bez druge nikako :) <3 <3

2011-03-07 @ 11:14:59
Postat av: Irma

Fina ni är!

2011-03-07 @ 11:54:23
Postat av: Elvisa svarar

Edita, eller hur!!! Sta bi ja i ti jedna bez druge...



Irma, tack söt! :)

2011-03-07 @ 13:19:01
URL: http://elvisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0