Fredag...

Fredag, slutat jobbet redan och ska snart iväg och träffa underbara Nerdina...äntligen har hon kommit hem, som jag har saknat henne.
Skönt att ha henne hemma, behöver verkligen henne just nu!!!

-People get FAKE when shit gets REAL-

Så känner jag just nu! Kan folk inte stå för vad de tycker och tänker!!!!!! Många har alltid en massa att säga bakom ryggen men när dem står framför mig är de hur snälla som helst! Grejen är att jag känner dessa människor, de kan dock inte lura mig eller spela mindtricks som de gärna försöker med andra människor...
Jag är brutalt ärlig och står för vad jag tycker och tänker, men avstår i många fall att säga min åsikter till människor för att jag inte vill såra dem, och inte för att jag inte vågar.
Det är skillnad mellan mig och dig...!!! Du behöver inte gilla mig eller mina åsikter men du ska faaan i mig respektera dem. I'll make sure of that.
Jag vet vad ni tänker nu, BITCH and I'll gladly take that! Och stämmer säket!!! Ska inte försöka komma undan den stämpeln i just detta fall. Innerst inne är jag väldigt snäll, men frågan är om DU får se den sidan. Det beror helt på hur du är mot mig, du får några chanser för misstag kan alla göra men om du fortsätter testa mig så kommer du en vacker dag se en sida du egentligen inte vill...
Och den sidan håller på att komma fram just nu...men jag ska göra mitt bästa för att inte visa den för jag vet att det är just det du vill...
Det enda jag vill är att folk ska vara REAL/ÄKTA...whatever the fuck du vill kalla det.
Du är inte ens real mot dig själv, du skriver/säger saker som inte är sanna framför folk som har kännt dig länge, jag undrar verkligen vilka lögner du kör med när du umgås/pratar med folk som du träffar för första gången...
Skulle vilja vara en fly on the wall just då...Tror jag skulle kunna skratta resten av mitt liv för att jag tror just att du är en sådan människa, BIG TIME LIAR AND SHIT TALKER...

-Fortsätt testa mig, men jag kommer inte knäcka under din press-

MOVING ON

"Whoever says Friendship is easy has obviously never had a true friend!"

Nehe, nu ska jag gå fixa mig och sen blir det fika med REAL people/friends!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0