Fredag kväll....

Underbar eftermiddag/kväll med underbara människor...

MEN
Asså, jag vet inte om det är fel på mig men fan vad jag stör mig på folk...Det är riktigt illa, och då menar jag så illa att jag vill slå folk. Dessa små glin som springer omkring i sina utslita mjukisbyxor och tror att de äger marken och trottoaren de går på, FLYTTA PÅ ER, idioter!!! Ni är INGEN och INGET...!!! Jävligt uppkäftiga är dem också...men jag vet inte om jag ska tycka synd om dem samtidigt som jag vill banka lite vett i skallen på varenda jävel. Men sen är juh inte det mitt jobb heller att lära de lite hyffs. De var väl föräldrar, eller har dem det? Föräldrarna tycker väl att det är roligare o sitta hemma och dricka en fredagkväll än att bry sig om vad deras 14 åringar gör. Så länge dem inte är hemma och stör dem är det väl bra men sen att de ränner ute på stan och stör alla andra är inget de oroar sig för.

BTW, på tal om hyffs. Om man skickar SMS till folk med en fråga tycker jag det borde vara allmänt vetande att man ska svara.
Jag ställer förmodligen frågan för att jag verkligen vill veta svaret och inte bara för att säga något.
Väldigt irreterande. Tro det eller ej men jag kan inte läsa tankar så jag vet inte vad du tänker och jag vill inte behöva läsa mellan raderna. Palla slösa min energi för att du är lat...!!!

Usch, lite rädd för mig själv med tanke på vad som händer imorgon, känner redan att jag kommer behöva bita mig själv i tungan en massa för att inte trampa folk på tårna!!!

Nehe, nu ska jag packa lite, har inte börjat än, inte alls pepp....men ajja...

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0