Jobb...

Det funkar bra på LIAn, alla är jättetrevliga och det är variernade arbetsuppgifter, vilket jag gillar...
Det är nu bara två dagar kvar denna vecka sen blir det Jönköping hela helgen, fun fun fun...
Hade DanceClass idag, var jättepepp men gick därifrån lite ledsen och arg. Utan att gå in på detaljer så tycker jag det är väldigt synd att folk har så svårt för att visa uppskattning utan gärna kritiserar...Inte bara vad gäller DanceClass utan i andra situationer också. Man försöker sitt bästa och så får man alltid något negativt tillbaka...
GÖR DET BÄTTRE SJÄLV säger jag då. Inte arg längre men fortfarande lite ledsen, skulle vara jättekul om man ibland fick höra: 'Det där gjorde du bra' eller 'Vad snällt att dig och göra så'...

Men men, you live and you learn, man kan inte alltid förvänta sig att folk ska uppskatta en när man försöker göra något positivt och bra!!!

Neee, nu ska jag sova och försöka att inte tänka på dagens händelser...
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0