Måndag kväll/Nervös...

Blev middag hos mamma och pappa ikväll med en massa god mat, och min favoritsoppa...som bara min underbara mamma kan göra. Lite roligt att jag älskar soppa med tanke på att jag för bara några år sedan inte kunde äta någon 'lös' mat alls. Pizza, smörgåstårta och bakad potatis med röra gick inte heller. Allt sådant i munnen fick mig att vilja spy...jätte obehaglig känsla...jag levde typ på mackor...SJUK!!!

Syrran hade köpt semlor och mamma hade gjort tårta så det blev lite sådant också...Sedan så åkte jag och syrran vidare till vår farbror för ännu mer fika...!!! Alltid lika kul att umgås...
Och idag var det ännu mer speciellt med tanke på vad som händer imorgon...jättenervös...!!! Men skönt med allt stöd från vänner och familj.
Skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite rädd.
Jag är positiv och tror verkligen att det kommer gå bra men ifall det inte skulle göra det är det skönt att veta att så många underbara människor skulle vara där för mig...
I feel the love, Thank you ALL...ni vet vilka ni är!!!

Puss på er!!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG, OXÅ! :-D MASSA

2011-03-09 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0