Måndag...!!!

Fick rätt så mycket gjort i skolan trots att killarna bara satt där,pratade och störde...
Kom hem och tog en tupplur innan jag drog ut på promenad med underbara Ada...En av mina bästa vänner...hon kallar mig frugan...haha, älskar henne!!!
Efter promenaden blev det fika hemma hos henne, andra Måndagen i rad, detta kanske kommer bli en ny tradition, som Bakisfika hos Ninna...
:D...
En helt ok dag med andra ord, förutom att jag mår jättedåligt just nu, rinnande näsa, huvudvärk och illamående...!!!
Detta är förhoppningsvis något som är borta innan morgonen...!!! Vill gärna till skolan och göra klart ALLT så jag kan vara ledig resten av veckan!!!
Nu ska jag bädda ner mig med en kopp te och en bra film...

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0