Sjuk(t) kul...

Det var ett par dagar sedan jag skrev sist. Har gjort en massa kul samtidigt som jag har mått dåligt...!!! Värsta förkylningen har jag åkt på.
I Tosdags så var jag och bowla med klassen, det var helt ok...Hade nog varit mycket roligare om man inte märkte den tydliga uppdelningen i klassen, vilket är jävligt synd!!! Men men, ska nog inte gå in på det, för jag har jävligt mycket att säga om det!
I Fredags tog jag det bara lungt hemma sen på kvällen blev det middag på Zebban med familjen och några andra, lika kul som alltid att umgås med dem.
På Lördag åkte jag och syrran till Ljungby på årsmöte för BHRF(google it)! Syrran sitter med i ledningen och jag åkte för att hjälpa till och välkommna gästerna! Jättekul att träffa alla!
Efter det åkte vi till JKPG och hälsade på vår kusin och hennes sambo, vi skulle titta på Melodifestivalen men jag tjatade mest på att vi skulle åka hem, så dålig var jag!
På vägen hem fick syrran köra för jag kunde inte fokusera på vägen, läskigt!
Igår spenderade jag hela dagen i sängen förutom typ en timme då jag åkte till Zumban, låg i soffan och kollade på resten när det Zumbade...Hihi
Nu är det Måndag morgon, jag håller  och på gör mig iordning för min första dag på Mjölby Kommun!!!

Ha det bäst!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0