Andas ut...

Jaaa då var den läskiga biten avklarad...nu hoppas man på det bästa...!!!
Det blev lunch med min kusins underbara fru Devla och även glass i Ohamn innan jag begav mig hemåt...!!! Det var inte lika tråkigt att köra hem som det var att köra ner dit. Kom hem, bytte om och sen tog jag mig till parken för lite tid med underbara vänner...!!! Azra, Ada, Ajla, Amra, Elma, Ninna och Nedde var de som var med idag...!!! Fick lämna dem ca en timme för att åka och hämta pappa i Vadstena...!!! Riktigt mysigt var det att sitta ute i solen och det blev lite snack angående en liten resa till Barcelona kanske...
Det är för övrigt vad jag önskar mig i examenspresent!!! :D Nu är jag hemma och ska kolla på Hawaii Five-0 och sen ska jag sova, en heldag jobb väntar imorgon.
Ha det bäst!!!
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0