En solig torsdag...

Ok, det där med att jag skulle kolla på Hawaii Five-0 stämmde men att jag skulle sova var en total lögn...!!!
Asså jag skulle det men sen så skulle jag bara göra en sak, och en sak till och en sak till...slutade med att jag la mig efter midnatt nån gång.
Vaknade vid 7.45 och det första jag gjorde var att sätta mig framför datorn och jobba lite, svarade på 11 mail...
Sen åkte jag till Motala på möte (hann även med en snabbfika vid vattnet) och var tillbaka här vid lunch, lämnade bilen och gick hem för att äta och vila en stund...
Nu sitter jag på kontoret igen och jobbar för fullt...Längtar tills jag slutar för då ska jag till parken och mysa med vänner...Irfan kommer också, har saknat honom!!!

Hoppas ni njuter av solen lika mycket som jag...

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0