FB vänner...

Asså jag blir alltid fundersam när personer som inte är 'kändisar' har 1000+ vänner på Facebook...Asså hur gör man då, lägger man till folk bara för att ha så många vänner som det bara går eller?
Eller när man ser en 16-åring med över 600 vänner som har bott i samma stad i hela sitt liv, gått på samma skola, och spelat i samma lag hela livet, hur faan har man då träffat 600 personer...!!! Asså visst, man kanske har det men inte faan känner man dem.
Det kanske bara är jag men FB för mig är väldigt privat och jag lägger bara till människor jag känner...eller åtminstonde har träffat på riktigt och umgåtts med dem...!!!
Jag långt ifrån pratar med alla, men vet precis vilka de är och så...Jag hinner inte med de jag har ibland och då har jag inte ens alla gammla klasskompisar som vänner...!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0