Lill Lördag...

Hoppas mina kära vänner vill gå ut ikväll...Alla är så sega just nu, pallar inte med något...Och jag är värsta pigg, vill bara vara ute bland människor...kommer nog tröttna snart jag också och bli ilsken...så ilsken att jag kommer bråka med folk...skulle inte förvåna mig alls...
Haha
Minns en dag på Gusto då jag och mina vänner satt där ett bra tag och pratade och skrattade, säkert väldigt högt...Så klart så skulle ett glin kommentera oss precis när vi skulle gå. Jag och Nerdina vänder oss om i samma sekund och ger henne svar på tal. Ungen sa inte ett skit utan satt där som en rädd liten höna. Säg inget om du inte vill ha en kommentar eller svar på det. Vissa dagar hade jag säkert inte ens brytt mig men just den dagen var vi nog alla lite less på småglin och deras attityd.
 HAHA...
Nähe, nu ska jag fortsätta skriva på min rapport som ska vara klar på Måndag, wish me luck!!!

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0