We might not get tomorrow...

Måndag spenderade sittandes på jobbet, inget kul alls hände men efter jobbet hade jag jättekul...Spenderade eftermiddagen med Nerdina och Bebis...alltid lika kul...först åt/fikade vi på Gusto och sen gick vi en promenad...Det var rätt så kallt men inte så att man frös ihjäl...!!! Kom hem och såg två filmer innan jag gick och la mig...först Fast Five, jättebra, verkligen!!! Och sen såg jag From Prada To Nada, töntfilm alltså...hihi...jag är en riktig nörd ibland...filmen var helt ok men det känns som man har sett den typ 10 gånger förut...!!!
Gick och la mig och vaknade illamående som faan, trodde det skulle gå över så jag fixade mig inför jobbet men spydde precis innan jag skulle gå så jag valde att stanna hemma idag. La mig igen och sov till typ 12, skönt som faan men har nu varit seg hela dagen, har inget ork för något typ...Körde iväg bilen till pappa som skulle fixa mina bromsar och sen så gick jag till Gusto (igen, I know) för att fika med Ada. Satt där i typ 2 timmar och nu är jag hemma igen, min bil är klar men jag pallar inte hämta den, det typ regnar/snöar/haglar ute, ska hämta den imorgon...!!!
Har ett online möte vid 20.30, annars ska jag bara ta det lungt ikväll...

Bildbomben kommer innan veckan är slut...Jag lovar!!!

XO

Älskar denna låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0