Again

Japp, det är dags att packa väskan igen. Imorgon bär det av mot byn.
Åker redan vid lunch då vi bara jobbar halvdag. Helgen ska spenderas med familjen och vännerna!!! :)
Imorgon så fort jag kommer fram blir det lunch med min fiina Ada.
På kvällen blir det fredagsmys med syrran, mamma och pappa.
På lördag ska jag och syrran shoppa i Linköping samt fika med Bojana, Goris och Amila. Mina fiina som jag inte sett på ett bra tag. Längtar supermycket.
På söndag är det Eid och då ska jag hälsa på farbror och faster samt även fika med Azze och Peter innan jag åker hem och dem åker mot Stockholm.
Tror jag ska få besök den enda helgen jag för tillfället har kvar som är ledig detta år och då innebär det att alla mina helgen innan jag åker utomlands är uppbokade!!! :)
Det blir besök i Jönköping, Växjö, Landskrona och Stockholm. Vet inte vilken av helgerna jag längtar mest till...:) Eller joo, det vet jag visst. Den då jag får umgås med Bebis, saknar den lilla krabaten jättemycket!
Nae, nu ska jag plocka undan lite, städa i köket. Packa väskan, lägga undan kläder i garderoben. Sen duscha och platta håret innan jag går och lägger mig!
Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0