Better!?

Vaknade imorse utan huvudvärk! Blev jätteglad! Men nu sitter jag här igen och är helt sjukt trött och huvudvärken är tillbaka...orkar knappt hålla ögonen öppna! Men men bara bita ihop och plåga sig igenom dagen!
Det är juh bra att jag gillar mitt jobb, annars hade jag faan inte suttit här just nu!
Mötet och presentationen imorse gick bra, trots att jag glömde mina antecknings och fick åka och hämta dem!
Tyvärr så fick man inte så mycket feedback och det blev ingen diskussion vilket jag hade hoppats på!
Men sen fick jag höra att denna grupp är så, säger inte så mycket så man får väl klappa sig på axeln och gå vidare helt enkelt!
I vår är det dags igen! :)

Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0