Bosnien

Det är ca 6 veckor kvar tills jag åker men jag kan liksom inte sluta tänka på det!
Jag vill dit...nu!
Har liksom redan en lista på saker jag vill göra och hinna med! Men det är liksom inga stora grejer! Jag vill dricka kaffe/te med familjen, städa mitt rum, sätta upp belysningen på balkongen, shoppa, gå på stan med mamma och ujna, gå promenader i kylan, åka till Kozarac, äta kifle, dricka sour cherry juice, sitta på trappan och leka med hundarna, dricka drinkar på Carmen, äta lunch på Zlatna Ribica, fika på Visa...små saker som gör mig lyckliga...har inte varit där på ett år! Mycket har förändrats, det vet jag men det mesta är samma som det var förra julen/nyår då jag var där med pappa...
Detta år åker mamma med och då åker vi bil. Ser tillochmed fram emot att åka köra ner.
Syrran kommer befinna sig i USA då så henne tycker vi inte synd om! :p

Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0