Change of plans

Det blev ändrade planer och jag befinner mig i byn istället för i Köping!
Vid lunch fick jag nyheten att Bebis skulle vara här i stan och självklart var jag juh tvungen att ta mig hit! Kunde inte missa chansen att umgås med honom! Och hans mamma också så klart!!!
Överraskade mina föräldrar, dem blev väldigt förvånade då jag har varit här två helger i rad och de förväntade sig inte att jag skulle komma denna helg också!
Vi har myst och sett Bosnien-Portugal matchen! Det blev 0-0...hade varit bra med ett mål åtminstone men detta resultat är bra det med!

Nu ska jag sova och imorgon är det mys med bebis och fotbolls turnering! :)

Åsa, gumman jag är jätteledsen att det blev såhär men vi får umgås en helg inom snar framtid istället!!! :)

God Natt


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är absolut ingen fara, klart du ska hem och träffa den lilla :)

2011-11-12 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0