Friday

Jag är glad! WOOHOO
Det är fredag, jag mår bra och ska iväg till byn snart! Längtar riktigt mycket till att komma dit och krama om min favoriter! :)
Dessutom så blir det utgång och dans ikväll och det har jag längtat till riktigt mycket också! Jag har varit ute här också fast det är inte samma sak!
Jag gillar det där med att vara stammis!

Ska ta på mig skorna nu och sen knalla till jobbet!
Fixa frukost och därefter betala V75.
Jobbar bara förmiddag idag så before you know it är det 12 och jag sitter i bilen på väg mot hålan där mitt hjärta är! :)
Missförstå mig inte, jag trivs jättebra här men det är något med byn där man är uppvuxen! :)

Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0