Home or!?

Ja, ännu en gång befinner jag mig i byn hos mamma och pappa! Åkte vid halv fyra och var framme strax innan sex!
Direkt när till tvättstugan för hemma hos mig är det näst intill omöjligt att få en tvätt tid!
Vid sju mötte jag upp syrran och tjejerna, sen blev det bio!
Vi såg Breaking Dawn del I.
Asså så jävla besviken jag är, det var verkligen dåligt! Jag satt där och undrade vad fan det var som pågick!
Det har byggt upp hela filmen runt fyra delar i boken!
Tycker att de verkligen kunde göra en bättre film!
När det kom till namnet så satt jag och skrattade rakt ut!
Så löjligt var det!
Efter bion blev det McD en kort stund och sen hem till mamma och pappa och packa väskan!
Imorgon kl 8.15 åker tåget mot Lund och därifrån åker vi vidare till Landskrona!
Fick höra nu på kvällen att en kompis kanske kommer och det vore kul! Det var ett tag sen man såg honom!
Nu ska jag chilla lite med mamma och pappa och sen sova!

God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0