I love you

Ännu en gång har jag kört sträckan tillbaka till Köping medans jag tänk på allt mellan himmel och jord.
Ska dock inte sitta här och skriva allt vad innebär utan jag ska berätta för er om min helg.
Kom fram vid 20 tiden, lite senare än beräknat på grund av en olycka utanför Motala. Åkte på en landsväg som jag inte ens visste fanns och jag har bott där i typ 20 år...:p
Ahjja...ringde på dörren och när den öppnades stog mamma där och häpnade. Glatt överraskade blev dem.
Syrran var också där men åkte iväg strax därefter och jag och mamma och pappa kollade på Bosnien-Portugal matchen. Jävla domare som dömde helg galet men våra spelare var duktiga och resultatet blev 0-0.
STOLT!
Vi satt upp till midnatt och sen gick vi och la oss.
Dagen därpå vaknade jag av att jag knappt fick någon luft och att det var jättevarmt. Min pappa hade stängt alla dörrar i hela huset för att inte väcka mig. Tack pappa!
Gick upp och hoppade in i duschen medans mamma lagade frukost. Efter att vi hade ätit gick vi och handlade lite. Bland annat, Mojitomix som jag nu har laddat upp med. Jag är redo för fest! :)
Strax efter att vi kom hem kom Nerdina och Bebis förbi. Sötisen har blivit stor, mitt lilla hjärta. Först nu inser man hut mycket man har saknat dem. :)
Vi fikade hos mamma en stund och Azra kom strax innan vi skulle gå. Precis när vi stog i dörren och skulle gå kom pappa. Skrämde typ live ur oss när man öppnade dörren, Kramer style. :p
Vi skulle till Gusto men gjorde ett pitstop på stan. Azra fick inte följa med då Nerdina skulle köpa present till henne. Hon tyckte vi var bitches som skickade henne till Gusto.
De som redan var där sa att det var fullt och att det inte fanns plats att sitta. Men när jag och Nerdi kom dit hade vi alla sju och Bebis plats och det var några platser vid vårat bord, som egantligen var fyra mindre bord som de hade satt ihop.
Undrar hur det gick till. Var det Azra som hotade någon eller hälsade hon att jag var på väg som jag sa att hon skulle göra. HIHI
Vi blev kvar på Gusto ett par timmar och sen gick vi till Dacke där det pågick en fotbollsturnering.
Vi blev inte kvar länge då det inte var idealt för Bebis att var där så vi bestämde oss för en promenad. Strax efter att vi började den blev det ändrade planer och alla gick hem till sig.
Efter ca en timme hemma åkte jag och hämtade Azra och sen åkte vi dit igen. Vi kollade på flera matcher och vid halv åtta åkte vi och hämtade Bebis och Nerdi och åkte till McD. Satt där till typ 22 tror jag sen körde vi hem dem och åkte tillbaka till cupen och blev kvar där till midnatt tror jag. Kom hem och hör och häpna, mina föräldrar var fortfarande ute. Dem var nämligen på fest och hade inte kommit hem.
Man undrar vad det är som händer när ens föräldrar är ute länge än en själv.
Jag sov när de kom hem men mamma sa att de kom vid halv ett nån gång.
När jag vaknade imorse hade pappa redan åkt iväg och jag och mamma åt frukost själva och sen blev det promenad för oss båda med olika personer.
Jag var ute och gick med Ada och mamma var ute med Kelli, min faster. Efter promenaden parkerade vi oss hemma hos syrran i hennes soffa och blev kvar där en bra stund. Bakisfikaaaaaa!!!
Så fort jag kom hem till mamma och pappa bytte jag om och åkte hem till min farbror. Alltid lika kul.
Åkte till mamma igen, packade och väntade tills pappa kom hem för att säga hej då och sen åkte jag mot Köping. Gjorde ett stop på vägen för att hämta en sak och nu är jag hemma och ska nu kolla på film och sen sova. Imorgon väntar jobb och nästa helg sticker jag till Landskrona!
Mitt <3
(Fler bilder kommer sen)
Höres!!!

Kommentarer
Postat av: azra

förblir ett mysterium vad som hände i gusto innan ni kom :P

2011-11-13 @ 21:42:31
URL: http://azraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0