Idiot

Det visade sig att någon hade lagt sömntabletter i min drink när vi var ute. Detta är jätteläskigt tycker jag men är väldigt tacksam för att min syster och bästa vän var där och tog hand om mig och såg till att jag kom hem. Vem gör en sån sak, dessutom bara för att jävlas för att jag tror nog inte att det var jag som var den utvalda eller vad fan man ska kalla det. Speciellt med tanke på att jag under kvällen tydligen bytte glas med min kompis och drack hennes drink istället. Finns inte så mycket mer man kan göra, utan bara gå vidare och aldrig mer lämna sin drink obevakad när man är ute! Nu vill jag bara att denna galna huvudvärk ska försvinna och att jag får tillräckligt med sömn... Höres!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0