Lunch

Jag och Åsa gick på en promenad här innan lunch! Det var superskönt att komma ut och få lite frisk luft! Jag känner mig inte bra alls och gör mitt bästa för att inte bli sängliggande! Det skulle juh vara katastrofalt just nu känner jag!

På promenaden gick vi till Mr. Wook för att köpa mat! När vi skulle gå tillbaka tog vi vad vi trodde var en gångväg precis intill körbanan! Tror mer på att det vara var en refug! För helt plötsligt tog den slut och vi var tvungna att gå över vägen! Vi skulle egentligen till andra sidan men bestämde oss för att gå i mitten på refugen där och sen springa över vägen igen där vi kunde!
Blev lite fel men vi klarade oss! :)

Nu ska jag jobba ett par timmar till och sen hem och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0