Min helg...

Åkte till Ica och hämtade ett paket efter jobbet på fredag...Sen direkt mot byn...Det gick jättebra att köra, älskar att köra så det är lungt för mig att åka ca 50 mil varje helg. :)
Ringde och fick flera samtal under färden vilket gjorde att tiden bara flög förbi.
Kom fram och satte mig på Gusto direkt med syrran och Ada, efter att syrran gick var det bara jag och Ada kvar...satt där ett bra tag och sen åkte jag hem till mamma och pappa...myste med dem och sen kom Azra Z's underbara föräldrar som jag älskar jättemycket, dem är sååå sköna.
Lite innan åtta bad hennes pappa mig åka, vi skulle ut på kvällen och hans teori var att om vi åkte tidigare skulle vi komma hem tidigare...:p HIHI
I alla fall så drog jag till syrran som förvanlade mig till en liten djävul...krävdes inte så mycket till det då jag redan är en enligt min kära pappa.
Vid 21.30 drog vi till Linköping. Gick först förbi Pitcher's och hälsade på Ivy och sen drog vi till Sliver. Stog i kö i typ en halvtimme, rätt så kallt...inte van! HAHA
Blev kallad för 'en söt shejtaan' av några killar i kön som helt plötsligt stog bakom mig och de låtsades som att de kännde mig och syrran...HAHA, sköna grabbar. Såg dem flera gånger under kvällen och varje gång vi gick förbi varandra hälsade dem.
Väl inne tog syrran en öl och jag en redbull medans vi väntade på Azra. När hon kom gick vi direkt till dansgolvet. Det blev mycket dans, precis vad vi behövde, dock var DJn lite dålig, mixade låtar som redan var det, viket gjorde att han förstörde dem.
Gick ut och hälsade på några kompisar innan vi gick ner och dansade lite till och sen drog vi hem. Var hemma vid 02 nån gång.
Gick och la mig ganska direkt.
Morgonen där på vaknade jag 08.15 för att ta mig till pappa, han skulle byta till vinterdäck på min bil, det tog längre tid än förväntat så mamma fick komma ut med kaffe.
Bilen fick stå i garaget och jag skjutsade pappa till jobbet och sen åkte jag tillbaka hem till mamma och pappa för att göra min specialitet till Bajram (Eid) kex-tårta. Alla älskar den och det är den som alltid går åt först.
Så fort den var klar gick jag till syrran, fick sällskap av mamma som skulle till stan.
Sminkade mig lite snabbt, bytte om och sen drog vi in till Linköping igen. Först lite shopping och sen fika med
Amila, Bojana och Goran. Sååå kuuuuul...har inte sett dem på ett tag så jag tycker att tiden inte räckte till men det var kul att umgås med dem en stund i alla fall...MISS YOU!
Efter det åkte vi och köpte sak till syrran på K-Rauta som jag tog sönder kvällen innan. Vi kom dit 7 minuter innan det stängde.
Drog direkt till mamma och pappa, blev kvar där en halvtimme och sen åkte vi till min kusin Amir och hans sambo Ajla.
Alltid lika kul att umgås med dem. Amir drog till fotbollen strax efter att vi kom så det blev lite tjejmys och när han kom hem spelade vi både Wii och Kinect.
Vi skulle ut på kvällen men efter många om och men ändrade vi oss och stannade hemma. Azra som var i LKPG kom dit också istället för att dra på Baja konserten som tydligen inte alls var bra. Väldigt dåligt med folk hörde jag.
Vet knappt vem han är så jag planerade inte ens att åka dit men tycker synd om dem så tog sig dit och sen blev besvikna.
Åkte och hämtade Azra trots att Ajla och Amir bor 2 minuter därifrån men hon var hungrig så jag tvungen att mata henne känner jag.
Åkte till McD, hon köpte mat och sen åkte vi tillbaka. Det blev spelande till midnatt och sen drog vi hem.
Vaknade vid sju morgonen därpå då det var Bajram.
Åkte till mamma och pappa och duschade där. Pappa hade redan hunnit åka till LKPG när jag kom. Vid 10 hämtade jag syrran och vi åkte för att köpa blommor till moster och faster.
När vi kom hem var pappa hemma så det blev först mys och kaffe med familjen och sen lunch. Därefter kom Azra och hennes föräldrar och det blev mys med dem.
(Azra, be Minka spara lite Baklava broj 42 till mig) :p
Efter det åkte vi till min faster och myste där i ca två timmar. Vid ett tillfälle var vi flera som höll på att somna. Farbror och kusin kom förbi. Dem åkte hem och vi drog med oss faster hem till oss. Därefter kom farbror och alla till mamma och pappa där vi alla blev kvar en bra stund. Vi var 11 personer som satt runt ett bord och skrev till varandra kors och tvärs. But, that's my family and I love them.
Han varken åka förbi farbror eller Azra's föräldrar som jag lovade att jag skulle komma för vid halv åtta åkte jag tillbaka till the 'Ping.
Kom hem vid 22 och la mig vid midnatt. Var jättetrött hela dagen på jobbet och gick hem vid 15.30 och la mig direkt.
Sov till typ 17.30, lagade och åt mat...har sedan dess suttit framför datorn och nu blir det Syrianerna på TV3, en film efter det och sedan sängen igen!!!
Bilder från helgen kommer i en bildbomb en annan dag! :p
(OBS, ignorera stavfel, pallar inte läsa igenom och rätta, har inte tid...)
Höres

Kommentarer
Postat av: azra

Min pappa och hans teorier asså haha.. Sa inte mamma: Ja u vasim godinama sam morala biti kod kuce do 10!



Haha ska spara baklava #42 till dig!

2011-11-07 @ 21:30:14
URL: http://azraz.blogg.se/
Postat av: Azra

Jo han var bra som artist men det va lite folk, så de som

Gillar honom blev inte besvikna

2011-11-08 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0