My wonderful weekend.

Har varit super upptagen hela helgen att jag så jag har verkligen inte hunnit uppdatera. Men jag tänkte passa på att skriva en kort summering av helgen innan jag går och lägger mig.
Jag gick och la mig strax innan midnatt i fredags. Vaknade vid 7 morgonen därpå och vid halv nio satt jag på tåget till Lund.
Jag blir åksjuk på tåg så jag satt mest där och gjorde mina små andningsövningar, andas in genom näsan och ut genom munnen för att fokusera på något annant.
Sen spelade jag musik väldigt högt och med tanke på att jag satt i en tyst avdelning så tror jag inte det var speciellt uppskattat.
Väl framme var det bara att sätta igång och jobba ganska direkt.
Dagen flöt på som den skulle och vi alla hade det bra. Sen så kom kvällen och det var dags för konsert med Mirza Soljanin.
Som ni alla vet så lyssnar jag inte på bosnisk musik vilket betyder att jag inte känner till honom heller. Jag hade googlat honom och sett bilder men det hjälpte inte.
Jag såg en styrelse medlem komma och gick för att hälsa på honom och så hälsade jag även på en kille som också stog där. Det visade sig vara Mirza himself.  HAHA...
Konserten började och vi stötte på vissa problem men all in all så var det en bra kväll tycker jag.
Vi var inte tillbaka på hotellet förän efter tre och när klockan ringde vid 7.40 så tror jag att jag hade sovit i ca en timme.
Trots att vi vaknade rätt så tidigt och söndagens program skulle börja vid nio så stressade vi oss igenom frukost.
En underbar förmiddag bjöd dagen på och jag insäg att jag skulle missa tåget mot byn om jag åt lunch med alla så jag skulle precis säga hej då till alla när en föreläsare och min gammla lärare erbjöd skjuts.
Det var väldigt skönt att slippa åka tåg även om jag var framme 40 min efter egentlig tid.
Blev ett kort uppehåll hos mamma och pappa där även syrran var och sen åkte jag hemåt. Var så trött att jag funderade på att sova där och sen åka hem tidigt på morgonen men valde till slut att inte göra det.
Så trött som jag var satte jag mig i bilen och var hemma vid halv nio. Vid nio var jag redan i sängen och när klockan ringde 7.00 imorse var jag fortfarande inte utvilad. Därför ska jag gå lägga mig nu!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0